RAIS Nexo är en stilren gasolkamin som enkelt kan skapa stämning i uterummet

Värm upp uterummet med gasolkamin från Scandinavisk Spismiljö!

Gasolkaminer gör sig väldigt bra i flera av hemmets rum, till och med uterummet, eftersom det går att dra ut avgaskanalen genom ytterväggen för att slippa gå igenom taket.

Här syns RAIS Nexo 100 från Scandinavisk Spismiljö, en kamin med stilrena linjer och mycket god insyn till elden som snyggt matchar en avskalad stil och stora glaspartier. För att kaminen ska kunna passa perfekt i rummet så är det möjligt att göra individuella val gällande färg, sidoglas, handtag, höjd med mera. RAIS Nexo 100 är en fristående gasolkamin med lugn och vacker flambild som enkelt justeras med fjärrkontrollen. Kaminen går även att få för vedeldning.

I Pretopias bildbank hittar du fler bilder på denna och andra härliga kaminer från Scandinavisk Spismiljö. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!