Börja helgen med aptitretande småplock.

Gör helgen extra härlig med god mat och dryck!

Under helgen är det underbart att ta sig tid för långa, välsmakande middagar. Småplock är den perfekta aptitretaren, här syns Ridderheims inläggningar och ölkorv som förgyller många stunder (ATRIA) och glöm inte kryddningen till varmrätten! med smakrika kryddblandningar och rubs från The Epic Spice Company blir det enklare att lyckas i köket.

Helgen är inte komplett utan snacks! På kvällskvisten kan det passa riktigt bra med den spännande nyheten Chips "La Vie en Rose" från Sal de Ibiza (Adelante) och mumsiga, handtillverkade tryfflar från Finsmakeriet.

Sist men inte minst så är god dryck något som hör helgen till! Starta morgnarna med en underbar mangosmoothie med syrade morötter från Tistelvind (foto och recept Madeleine Lennartsson) och gör kvällarna extra festliga med alkoholfritt Sparkling Tea från Pettersson & Munthe. Avrunda helgen med teet ”a cup of HAPPY smiles” från BOXinBAG, perfekt för avkoppling och uppladdning inför kommande vecka!

Trevlig helg!

Ladda hem högupplösta bilder från ATRIA, The Epic Spice Company, Adelante, Finsmakeriet, Tistelvind, Pettersson & Munthe och BOXinBAG & CO hos pretopia.se. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder i bildbanken!