Dekorativa och hållbara kryddkvarnar i FSC märkt trä från Born in Sweden, designade av Luca Galmarini

Produktnyheter från Born in Sweden hos Pretopia!

Vackert trä är populärt att använda till det mesta i våra hem just nu. Det för in värme i utrymmet och ger en naturlig känsla, vilket innebär att trä kan göra sig bra både i stort och smått. Till exempel så kan det sitta i detaljerna, såsom de vackra kryddkvarnarna från Born in Sweden som syns här på bilden.

Dessa trädformade kryddkvarnar är tillverkade i FSC märkt trä, med ett keramiskt crush-grind verk inuti som borgar för livslång hållbarhet. Kryddkvarnarna kan antingen köpas i ett trepack eller styckvis. Design: Luca Galmarini för Born in Sweden.

Hos Pretopia hittar du fler produktnyheter från Born in Sweden samt högupplösta bilder från alla våra leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!