3 anledningar till att vi startat Pretopia

3 anledningar till att vi startat Pretopia

Nå din viktigaste målgrupp

Som leverantör eller återförsäljare så är det hörnsten i PR- planen att hamna i de kanaler som målgruppen använder. Magasin inom hem och trädgård är idag en viktig del för många leverantörer och genom Pretopia ökar chansen att hamna i magasinens redaktionella material.

Underlätta ditt journalistiska arbete

Eftersom vi har stor erfarenhet av press och media vet vi att du som jobbar på redaktion eller är frilans lägger ner oproportionerligt mycket tid på att hitta rätt pressbilder till ditt redaktionella material. Pretopias mål är att vara en bildbank med så stort urval att det blir det självklara och enda valet för dig som letar produktbilder.

Inspirerande innehåll

Vi har en passion för inredning och trädgård och vi verkligen älskar vackra hem och fina trädgårdar! Vi vill att du som har fina produkter ska kunna fortsätta tillverka och sälja dem till dina kunder och är övertygad om att Pretopias bildbank kommer att bli en bra länk mellan dig som leverantör och journalister och i förlängningen din slutkund.

Besök oss på www.pretopia.se

Vi finns även på Facebook under Pretopia Bildbank och Instagram @pretopiabilbank