NOMAD, en portabel grill och rök av mycket hög kvalitet byggd som en väska.

Nu välkomnar vi Bonemill till Pretopia!

Bonemill erbjuder genomtänkta och snygga produkter som är roliga att använda. Livet handlar om upplevelser och rätt saker kan göra dem ännu bättre! Sortimentet hos Bonemill är noga utvalt efter vad de själva gillar och ser en poäng i att äga. Det ska finnas en tanke bakom varje produkt och en story där tillverkaren vill bidra med något. Som till exempel en mer hållbar lösning, en smartare variant av något supervanligt eller en produkt med extra snygg design.

Här syns NOMAD, en portabel grill och rök byggd som en väska för att enkelt kunna tas med till platsen där den ska användas. Grillen är byggd i lager med en patenterad teknik för värmefördelning som gör att det yttre lagret håller sig så svalt att du kan grilla på till exempel ett träbord. Den formgjutna insidan stänger inne värmen och håller en jämn effektiv temperatur.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Bonemill samt våra övriga leverantörer inom hem, trädgård, mat & dryck, mode & skönhet. Klicka här för att komma till bildbanken!

Följ oss på Instagram @pretopiabildbank för mer inspiration!