Kök med Gaggenau serie 400 inbyggnadsprodukter

Nu välkomnar vi Gaggenau till Pretopia!

Gaggenau är ett innovativt företag som tillverkar högkvalitativa hushållsapparater i stilren design. Bland annat så var Gaggenau de första som lanserade kombiångugnen för privata kök (1999), vilket gav även amatörkockar möjligheten att ånga, bräsera, baka, koka, grilla och gratinera i en och samma produkt.

Vid tillverkningen av Gaggenaus produkter används endast förstklassiga material och varje steg i produktionen kontrolleras noggrant. Gaggenau grundades i Tyskland 1683 och med nära 340 års erfarenhet fortsätter de att revolutionera det privata köket med sina internationellt hyllade produkter.

Här syns ett välutrustat kök med Gaggenau serie 400 inbyggnadsprodukter: kaffemaskin med värmelåda för att hålla kaffekopparna varma; kombiångugn med vakuumeringslåda för bland annat sous-vide-tillberedning och en större ugn. Färgen är Gaggenau Antracit. I köksön finns induktionshällar och en infälld bänkfläkt, styrda av solida vred i rostfritt stål.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Gaggenau samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!