F-Shelf från Maze Interior är ett stilrent sängbord som kan monteras på flera olika sätt för att passa perfekt där det ska sitta

Nu välkomnar vi Maze Interior till Pretopia!

Maze Interior skapar funktionella och minimalistiska möbler med smart, lekfull och ikonisk design. Maze fick sin början år 2003 när fotografen Kent Johansson inte lyckades hitta ett nattduksbord till sin minilägenhet i Stockholm och istället byggde ett själv. Det resulterade i Maze första produkt: F-Shelf, ovetande slog han även fast grundpelarna i Maze DNA: smart, närproducerat och bra materialval.

Här syns F-Shelf Right / Left. Det ultimata kompakta sängbordet.

Hos pretopia.se kan du som arbetar på redaktion eller är frilansare skapa ett kostnadsfritt konto för att få tillgång till högupplösta bilder från Maze Interior och våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!