Romantic Bouquet Collection är en vacker kollektion med dova och brända toner av aprikos, crème, lila och rosa

Nu välkomnar vi New Botanic till Pretopia!

New Botanic är ett företag som vill göra odling tillgängligt för alla, oavsett kunskapsnivå och boendesituation. De erbjuder noga kurerade odlingskollektioner av blombuketter och grönsaker, vackert paketerat tillsammans med odlingsdetaljer, kunskap och inspiration. New Botanic vill få fler människor att stoppa fingrarna i jorden och upptäcka glädjen i att odla och skörda egna grönsaker och blommor.

Här syns Romantic Bouquet Collection, en vacker kollektion som innehåller allt som behövs för att direkt komma igång med odlingen – fröerna, tillbehören samt all den kunskap du behöver för att sätta igång och lyckas.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från New Botanic samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!