Gedigna utemöbler från Westanqvarns kollektion Retro

Nu välkomnar vi Westanqvarn till Pretopia!

Westanqvarn erbjuder utomhusmöbler i klassisk design, där hållbarhet och kvalitet genomsyrar produktionen och det ligger stort fokus på estetisk helhetskänsla samt omsorg om detaljerna. Tack vare genomtänkta materialval, gediget hantverk och vacker finish är Westanqvarns utemöbler mycket långlivade samt enkla att underhålla. Hos Westanqvarn hittar du närtillverkde tidlösa kvalitetsmöbler för altan, trädgård och uteplats.

Här syns bord och stolar från Westanqvarns serie Retro, en högklassig och stilren kollektion närtillverkad av kvistfri tätvuxen kärnfuru av högsta kvalitet, behandlad med hållbar träolja som andas.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Westanqvarn samt våra övriga leverantörer inom hem, trädgård, mat & dryck. Klicka här för att komma till bildbanken!

Följ oss på Instagram @pretopiabildbank för mer inspiration!