25/10 lanserades Eldstickans brandfilt som är både dekorativ och funktionell

Produktnyhet från Eldstickan hos Pretopia

Att tända ljus hemma är riktigt mysigt, det lyser upp i mörkret och skapar en trevlig stämning. Det är dock viktigt att tänka på säkerhetsrisken som tända ljus kan innebära. Man ska alltid släcka levande ljus när man inte längre ska vistas i ett rum och det är dessutom väldigt klokt att ha både brandsläckare och brandfilt i hemmet.

Eldstickan har tagit fram en brandfilt som man mer än gärna kan ha liggandes framme, vilket kan ha stor betydelse i händelse av brand. Brandfilten är godkänd enligt europeisk standard SS-EN-1869 och den snygga förpackningen gör att den påminner om en bok där den ligger.

Besök pretopia.se för att ladda ner högupplösta pressbilder från ELDSTICKAN!

Sköna textilier från Affari of Sweden som skapar en riktigt mysig atmosfär

Högupplösta bilder på vackra textilier och vårdande produkter

Genom att ta in mjuka och härliga produkter i sitt hem kan man enkelt skapa en mysig, ombonad och varm atmosfär. Mattor, gardiner, plädar och kuddar hör till vanligheterna, men även sängkläderna bidrar med en speciell känsla och varför inte ta det steget längre med en sänghimmel som ramar in och skapar en magisk känsla.
Det är också viktigt att vårda sina textilier, med bra tvättmedel kan man