Ny CEO tar över rodret på Processus AB

För 6 år sedan startade Processus sin framgångsresa med tydliga mål att bli Sveriges mest pålitliga projektleverantör och hjälpa sina kunder att bli HEL (Hållbar, Effektiv och Lönsam). I ett led i vår fortsatta satsning tar nu Johan Teodorsson över som vår nye CEO.

Mattias Liss som lett företaget fram tills idag har förberett organisationen noggrant inför detta CEO-byte. Mattias kommer fortsätta i Processus som senior advisor och styrelseordförande.

Mattias är stolt över Processus och hur bolaget utvecklats till en stark kandidat som projektleverantör åt Processindustrin. Han säger vidare att Processus har arbetat upp ett bra rykte och är en eftertraktad arbetsgivare där lagarbete och ett strukturerat arbetssätt medfört att bolaget innehar en mycket stark position på marknaden.

Nu är det dags att nya krafter tar vid och vår nye CEO, Johan Teodorsson, som arbetat i bolaget senaste 1,5 år, är helt rätt person att ta oss till nya nivåer. Han har lång erfarenhet av branschen både i Sverige och internationellt samt visat ett starkt ledarskap med mycket energi vilket vi värdesätter högt. Johan är en omtyckt person med rätt värderingar och ett utvecklat affärssinne som vi kommer ha stor nytta av i framtiden.

Till Johan som träder in i sin nya roll som CEO 2021-10-11 önskar vi stort lycka till!

Lär känna oss lite bättre, klicka in på vår hemsida, www.processus.se eller läs vår broschyr!

• vd
  • hållbar