100 kvm 24-26 maj

Nordens största maskinmässa!

År 2012 i maj, mer specificerat 24-26 maj invigs den nya mässmarken vid Stoxa utanför Arlanda. Med ca 550 stycken utställande företag kommer området helt klart bli överfyllt!

Proffsmagasinet Svenska AB har stått med tidigare år och har år 2012 slagit på stort med hela 100 kvm att fylla med produkter. Vi ser det som en stor fördel att stå på Maskinexpo som utställare så att våra kunder kan stanna till i montern och ställa frågor till vår kunniga personal samt se nyheter och kampanjer som visas upp.

Välkomna in till Monter 1921 där ni även möter Makita och Zodiac!

Proffsmagasinet levererar verktyg, laser- och mätinstrument av kända märken till bra priser. Vi är baserade i Stockholm, där vi har butik och hämtlager centralt i korsningen Sveavägen/Vanadisvägen. I vårt sortiment hittar ni varumärken som Leica, Topcon, Bosch, Makita, FLIRPeltor med flera. Vi lagerför större delen av vårt sortiment så de flesta paket skickas inom Sverige redan samma dag som de beställs.