Nu avslutar vi vårens Superkampanjer - 20-50% rabatt på Makita!

Denna vecka inleds den sista stora kampanjveckan under denna våren och det gör vi tillsammans med Makita. Osannolika 20-50% rabatt ges på våra redan låga priser på allt från Makita. Hemsidan är nu laddad med fler än 1.300 Makitaprodukter, så in och fynda!

Veckans superklipp kan ni göra på Skruvdragaren Makita DF331. En storsäljare som vi denna vecka valt att erbjuda extra bra pris på - så passa på!

Det fina vårvädret verkar hålla i sig och med det även allt fix och trix i trädgården. Vi kan därför även rekommendera att kolla in alla Trädgårdsmaskiner från Makita som hemsidan har att erbjuda. Sommaren är snart här, så passa på att införskaffa rätt utrustning redan idag!

Under våren har vi haft vår största radiokampanj någonsin. Sedan februari har vi utöver våra kampanjer varvat budskap om våra snabba expressleveranser och att vi söker mer personal. Vi är väldigt nöjda med den feedback vi fått från er kunder och hoppas vi även fortsatt får förtroendet att vara er naturliga destination vid köp av verktyg, laser- och mätinstrument.

Ha en varm och trevlig Makitavecka!