Den smartaste mätningen på marknaden!

Smartroden förenklar ditt arbete på plats!

Smartrod är den mest genomtänkta, smidiga och tidssparande lasermottagaren som dessutom är inbyggd i en avvägningsstång! I displayen visas höjddifferensen från marken till lasernivån samt mellan tidigare mått. Själva avvägningsstången är även uppfällbar vilket gör att du endast fäller ut så mycket som behövs av den teleskopiska stången för att mätvärdet skall läsas av på displayen.

Designen på den uppfällbara avvägningsstången är i aluminium och själva lasermottagaren är i blå färg med en avläsningsdisplay mitt på. Ett ordentligt svart handtag högst upp på avvägningsstången gör att du håller ett stadigt grepp.

Smartroden passar till de flesta rotationslasrar som finns på marknaden och är anpassad för utomhusarbeten upp till 350 meter.

Prislappen på en Smartrod är ca 6000 kr ex moms ordinarie pris. Just nu har Proffsmagasinet.se en kampanj då du köper Smartroden för 4999 kr ex. moms.

Teknisk data:
Vikt totalt: 3600 g