Ökar takten med flera nya kunder och en utvecklare

Malmöföretaget ProspectEye fortsätter sin tillväxtresa med flera nya kunder, däribland Resia och Telenor. ProspectEye har även rekryterat ännu en utvecklare för att vässa sina verktyg och tjänster ytterligare.

Resia och Telenor är några av de senaste företagen i raden av nya kunder till snabbväxande ProspectEye som nyligen förvärvades av Apsis. ProspectEye levererar egenutvecklade Marketing Automation och Lead Management-verktyg som hjälper säljare att kontakta företagskunderna när de är redo att köpa.

Förutom nya kunder så har även ProspectEye förstärkt på utvecklarsidan med Hampus Persson som besitter stor kunskap inom front-end-utveckling och design. Detta kompletterar ProspectEyes övriga kompetenser väl, och möjliggör för bolaget att fortsatt ligga i framkant med användarvänlighet och nyttjande av deras populära tjänster. Hampus kommer primärt att arbeta med utseende och funktionalitetsförbättring.

För mer information:

Mathias Thulin

VD & Grundare ProspectEye AB, 0708 - 714 174

mathias.thulin@prospecteye.com   http://www.prospecteye.com/

• apsis
  • lead management
  • marketing automation
  • mathias thulin
  • prospecteye
  • resia
  • telenor
  • lead management-verktyg