58-åriga Marie Schwinge säljs på auktion

Har du någon gång undrat över fartyget som en lång tid legat förtöjd vid Telegrafberget i Nacka? Nu skall hon till sist bort, och du kan bli den lyckliga ägaren. Utan motor men utrustad med både kontor, boende och verkstad så kan hon bli en ny livsmöjlighet för den ganska mycket händiga personen. Båten kan verkligen bli ett fynd men kommer kräva både inspektion om sjöduglighet och en ny ankringsplats då den omedelbart måste transporteras iväg.

Fartyget levererades till Bremen 1962 och har varit verksamt fram till 1986 då det slutligen stannar i Stockholm.

All info och beskrivning finns att läsa på :

Den 8 oktober kl. 10:55 är det avslut på auktionen och Maries nya liv kan ta en början... eller ett slut.Mer info om auktionen: Per-Erik Stenberg 08 - 580 250 28