PS Auction auktionerar ut stora delar ur Azelio AB i konkurs

Azelio AB som börsnoterades 2018 på First North och har bedrivit global verksamhet, har haft fem verksamhetsställen i Sverige. Dessa är nu flyttade till Azelios fabriker i Uddevalla och Åmål.

Nu håller vi första auktionen i Uddevalla av sammanlagt ca 6 auktioner från det svenska cleantechföretaget.

Nya auktionsobjekt kommer att tillkomma löpande under två månader, så se till att hålla dig uppdaterad genom vår hemsida.

Azelio utvecklade och sålde kraftverk baserade på en stirling-motor som drivs med solenergi och gas (även lågkvalitativ), vilket man kombinerat med termisk lagring av energi.

Här kan du följa del 1 i auktionen: https://psauction.se/auction/4...