Stor svensk bilhandlare i konkurs - auktion pågår!

PS Auction presenterar en omfattande auktion innehållandes showroom, reservdelslager och verkstadstillgångar från Rentandgo Export AB, Rentandgo Kungsbacka AB och Auto Lounge Racing AB, vilka nyligen försatts i konkurs. Denna auktion genomförs på uppdrag av Setterwalls Advokatbyrå AB.

Auktionsobjekten inkluderar en omfattande samling av reservdelar för varumärken såsom Fiat, Jeep och Alfa Romeo med ett brett utbud av begagnade bilar, en banbil, flera partier med däckuppsättningar, en betydande mängd verktyg och maskiner avsedda för bilverkstäder. Dessutom finns det unika objekt såsom ett shuffleboard, en arkadmaskin, samt kontorsmöbler bland objekten.

Intresserade köpare uppmanas att besöka psauction.se för att ta del av det fullständiga utbudet av objekt och delta i auktionen. Auktionen är redan igång och kommer att avslutas den 29 februari.

För mer information och detaljer om hur du deltar i auktionen, besök psauction.se.

• Hemelektronik

Fynd och Förnuft sedan 1958

Överskott, inventarier och lager från en konkurs ­– eller utrustning som inte längre används och nu bara binder kapital. Med PS Auctions smidiga och effektiva digitala tjänster kommer överblivna produkter till ny användning. Som auktionsexperter har vi stått för förnuft i mer än 60 år. Nu behöver världen mer förnuft. Och köparna som fyndar på PS dagliga auktioner blir fler och fler.

Per Henriksson

Presskontakt CEO VD +46771101100