Välkommen till vår psoriasismottagning i Norrtälje!

Välkommen till vår psoriasismottagning i Norrtälje!

Vi erbjuder professionell vård i form av medicinsk ljusbehandling, smörjning och systemisk vård, remisslöst för psoriatiker. Andra huddiagnoser som är behjälpta av medicinsk ljusbehandling är välkomna på remiss från dermatolog.

Vårt patientbemötande har alltid uppskattats och vid den nationella patientenkäten som nyligen genomfördes ligger Psoriasisföreningen i Stockholms län i topp när det handlar om omhändertagande av patienter.

Vår centralt belägna mottagning är sköterskestyrd, den kompetenta personalen kan ge en första bedömning och även starta upp behandling. Vid behov bokas en tid med någon av våra dermatologer.

Tidsboka ditt besök, på 0176-187 75.

Psoriasisföreningens mottagningar i Stockholms län
Norrtälje, Stockholmsvägen 21, 0176-187 75
Södertälje, Garvaregatan 14, 08-550 805 90
Sjöstaden, Aktergatan 19, 08-448 07 33
Kungsholmen, Bergsgatan 35-39, 08-654 16 80 (tillfälligt stängd pga renovering)
Sundbyberg, Järnvägsgatan 2, 08-98 44 90

Mer information hittar du på: www.psoriasisforeningen.se

Regioner

Psoriasisföreningen i Stockholms län har sedan 1973 bedrivit icke-vinstdrivande-vård, med vårdavtal med Region Stockholm. Vi följer Socialstyrelsens Nationella riktlinjer för vård vid psoriasis. En hög medicinsk kompetens, kombinerat med sjuksköterskestyrd vård och korta beslutsvägar kännetecknar våra fem öppenvårdsmottagningar. Vi tar även emot patienter med många andra huddiagnoser, då krävs remiss.

Läs mer: www.psoriasisforeningen.se