Sol och bad fungerar helande för de flesta med psoriasis.

Välkommen tillbaka!

Vi hoppas att sommaren varit skön med mycket sol och många bad. Nu önskar vi alla våra patienter välkommen tillbaka.

torsdag den 26 augusti kör vi igång verksamheten ute på mottagningarna igen efter sommaruppehållet.

Vi fortsätter med tidsbokning under rådande omständigheter.

Sjöstaden 08-448 07 33
Sundbyberg 08-98 44 90
Södertälje 08-550 805 90
Norrtälje 0176-187 75
eller via 1177.se

Vår mottagning på Kungsholmen håller fortsatt stängt på grund av renovering. Du som är patient är välkommen att boka tid på någon av våra andra mottagningar.

www.psoriasisforeningen.se/hitta-till-vara-mottagningar/

Välkommen!

Kategorier

Psoriasisföreningen i Stockholms län har sedan 1973 bedrivit icke-vinstdrivande-vård, med vårdavtal med Region Stockholm. Vi följer Socialstyrelsens Nationella riktlinjer för vård vid psoriasis. En hög medicinsk kompetens, kombinerat med sjuksköterskestyrd vård och korta beslutsvägar kännetecknar våra fem öppenvårdsmottagningar. Vi tar även emot patienter med många andra huddiagnoser, då krävs remiss.

Läs mer: www.psoriasisforeningen.se