Ät midsommarmaten utomhus - oavsett väder

Ät midsommarmaten utomhus - oavsett väder

Äntligen midsommar! På fredag är det dags. Jordgubbar, sill och nypotatis. Plocka blommor, binda krans och klä midsommarstången. Umgås med nära och kära, dansa och äta maten utomhus – oavsett om det är strålande solsken eller moln och regnskurar.

HUR FÖRBEREDD ÄR DU INFÖR ÅRETS MIDSOMMAR?
Kanske velar du just nu om ni ska sitta inomhus eller utomhus och njuta av årets midsommarmat? Men varför inte strunta helt och hållet i vad det blir för väder? Med rätt förberedelser kan du sitta utomhus och äta, vilket väder det än må bli. Förbered dig på regn och moln, förbered dig på strålande solsken. Då kommer du garanterat att få en riktigt avslappnad, välplanerad och glad midsommar.

NÄR DU VILL LAGA MATEN UTOMHUS
Med Purus Garden blir det ännu enklare att förbereda och laga maten utomhus. Uteköket är helt tillverkat i rostfritt stål, vilket är praktiskt, dels av hygieniska skäl men likväl av dess tåliga och slitstarka yta. Perfekt när du vill laga maten utomhus.