Med en golvbrunn intill vägg blir det både snyggt och praktiskt i ditt badrum.

Du ska trivas i ditt badrum

GOLVBRUNNAR SOM GER PLATS FÖR DIN PERSONLIGA STIL
Det är viktigt att du trivs i ditt badrum, platsen där du både startar och avslutar dagen. Purus designbrunnar är exempel på hur kreativitet och utveckling kan förändra något vi tar för givet. Tekniken, kvaliteten och funktionen är precis lika pålitlig som i våra tidigare golvbrunnar.

För att trivas i sitt badrum bör man göra smarta val med lång hållbarhet. Låt golvbrunnen bli ett av dina första val, den används ju trots allt varje dag och har oftast en central plats i våra badrum. Varför inte låta den bli en snygg detalj att titta på när du vistas i ditt badrum? Vi vill påstå att Purus designbrunnar ger unika möjligheter för ökad trivsel i ditt badrum. Gör det ännu mera personligt och placera golvbrunnen utifrån dina egna behov, i hörn, intill vägg eller traditionellt mitt i golvet.

CORNER
Purus Corner är en lösning för placering av brunnen i hörn. Den passar särskilt bra ihop med diagonalt lagd klinker då den möjliggör ett golv med hela obrutna plattor.

LINE
Med Purus Line lagd intill vägg blir det enkelt att skapa fall åt ett håll. Det ger en jämn och plan yta där du slipper stå på brunnen. Dessutom kan du lägga samma stora klinkerplattor i duschen som i resten av badrummet, vilket lyfter helhetsintrycket.

SQUARE
Varför välja en rund när du kan välja en fyrkantig? Med Purus Square kan du behålla din runda traditionella golvbrunn, men byta ut silen till en fyrkantig designsil.