Jan Tengvall, Keya Account Manager Rostfria diskbänkar, berättar om våra rostfria diskbänkar på Stora Villamässan.

Vi berättar om våra rostfria diskbänkar på Stora Villamässan i Malmö

VI HJÄLPER DIG MED DITT VAL AV DISKBÄNK PÅ STORA VILLAMÄSSAN I MALMÖ
Vi befinner oss just nu på Stora Villamässan i Malmö och visar bland annat upp ett urval av våra rostfria diskbänkar. Ska du renovera eller bygga nytt kök? Passa på att göra ett besök i vår monter så hjälper vi dig med ditt val av diskbänk.

Jan Tengvall, Key Account Manager Rostfri inredning, berättar om våra rostfria diskbänkar och vilka olika alternativ det finns att välja på. Besök oss i monter H18.

DISKBÄNKAR AV SAMMA HÖGA KVALITET - I TRE OLIKA MODELLER
En rostfri diskbänk skapar en härlig och stilren miljö som är både funktionell, lättskött och hygienisk och ger dig extra glädje i köket. Purus diskbänkar är hantverksmässigt byggda efter dina önskemål och självklart håller de samma höga kvalitet. Diskbänkarna är tillverkade i svenskt stål på vår fabrik i Smålandsstenar. Ytan är slipad och mattborstad vilket ger en vacker lyster som är förlåtande mot repor. Du väljer själv storlek, tillhörande disklåda och kanter för att anpassa utseende och funktion efter dina behov och kökets stil. Varje diskbänk är unik och bjuder på olika valmöjligheter, välj mellan våra tre modeller - BasicOriginal och Premium.