Qall Telecom bjuder hela ditt företag på lunch

Qall kör vidare på succen som startade i höstas där företag som vill ta ett krafttag för att förbättra komunikationen på företaget. Vi bjuder hela företaget på lunch mot att vi får höra efter vad just ditt företag behöver och vad Qall kan erbjuda. Läs mer på www.lunchagratis.se

Självklart binde du inte upp dig till något i samband med detta förutom de 30 minuter vi vill presentera Qall och hur vi kan hjälpa dig och ditt företag.

Qall Telecom AB

Qall Telecom erbjuder kompletta telefoni- och växeltjänster till företag i hela Sverige. Smarta och prisvärda paketeringar ger företag möjligheten att anpassa telefonilösning efter det dagsaktuella behovet och samtidigt vara förberedd för morgondagens behov.

Växel

Enskild firma eller företag med 50 användare? Vi har växeln för ditt företag. Koppla på mobiltelefoner, telefonisttjänst, köfunktion eller fler användare i en handvändning. Denna växel anpassar vi efter dina behov och kräver ingen fysisk installation och inte heller någon dyr investering.

Telefoni och bredband

Mobil telefoni och mobilt bredband med de bästa priserna, i ett nät som fungerar lika bra var du än befinner dig i landet. Bredband kombinerar du i mobiltelefonen eller separat i datorn med en snabb och säker uppkoppling. Den fasta telefonin går traditionellt genom det analoga nätet eller framtidsenligt och säkert genom bredbandet.

• mobiltelefoni
  • telefoni