QTF fick besöka Växjö Lakers träning inför säsongsuppstarten

Nu börjar allvaret för vårt andra sponsorlag

QTF har skrivit nytt arenareklamavtal med Växjö Lakers och vi ser fram emot SHL-säsongen med starten mot FBK den 11 september. Men först kör CHL – Champions Hockey League – igång. Ikväll (27/8) startar gruppspelet när Lakers möter Sparta Prag på hemmaplan i Vida Arena.

Vi kollar matchen på TV och planerar för våra kommande tävlingar där ni kan vinna Lakers matchtröja med autograf av succeetränaren Sam Hallam.

AVGASAR OCH RENAR

När det gäller arbetet med att komma åt energiförluster i energiöverföringen med systemvätska i värme-/kylsystem så jobbar vi för tillfället med remissen av de viktiga AMA-koderna som utges av Svensk Byggtjänst.

AMA VVS & Kyla 22 är ute på remiss och QTF arbetar för att gaser i systemvätska ska få sin rättmätiga uppmärksamhet. Under hösten kommer vi att rapportera från det viktiga arbetet med AMA-koderna som är förutsättningen för korrekta bygghandlingar och som underlättar upphandling av entreprenadtjänster.