Team Rynkeby är Superhjältar för barn med cancer

Superhjältar för barn med cancer

QTF är Bronzesponsor av Team Rynkeby – hjältarna som cyklar till Paris för att samla in pengar till framförallt Barncancerfonden.

Tillsammans med Team Rynkeby Kalmar län har vi bestämt oss för att utmana företag i Kalmar län att sätta in 1000 kr eller mer på Team Rynkeby Kalmar läns Swishnummer 123 024 00 85 under maj månad 2023. Märk Swishen med "QTF:s hjältar". Vi börjar själva förstås, och sedan följer vi upp med att bjuda alla (de hundra första 😉) som sätter in beloppet, på en inramad bild av en av Superhjältarna. Det finns tre motiv att välja på och måttet är 40 x 30 cm. Infoservice i Kalmar hjälper till med printning av bilderna, så det blir fin kvalitet. Insättarna blir kontaktade via sitt mobilnummer och tavlan hämtas i Kalmar.

År 2022 samlade Team Rynkeby in över 35 000 000 kr i sin fond till Barncancerfonden och Hjärnfonden Barn.

Foto: Widell QTF

QTF Sweden AB, med huvudkontor i Kalmar, arbetar i hela Sverige med avgasning och rening av systemvätskor i värme-, kyl- och ÅV-system i kommersiella fastigheter inom både industrin och offentliga verksamheter.

Övriga gaser i vätskan (mest kväve) stör energiöverföringen i växlare, ger försämrat flöde och problem för pumpar att arbeta effektivt. Gaserna måste bort!