Qvalify AB söker resurser i Mälardalen och i södra Sverige

Revisorer / Underleverantörer

Till Qvalify AB söker vi nu fler revisorer som önskar arbeta som underleverantörer till Qvalify.

Uppdraget består i att genomföra tredjepartsrevisioner enligt framför allt ISO 9001, ISO 14001 och OHSAS 18001.

För att du ska lyckas i rollen och trivas med uppdraget tror vi att du har flera års erfarenhet inom kvalitet-, miljö- och arbetsmiljöarbete och samt ett visst mått av entreprenörsanda och ledarskap. Vi ser även gärna att man har en gedigen kunskap inom miljörätt och kunskap inom arbetsmiljölagstiftning. Har du dessutom erfarenhet från ett flertal branscher t ex inom tillverkning av metall och plast, tjänsteverksamhet, bygg etc ser vi med tillförsikt fram emot din ansökan.

Vi söker även resurser som skall arbeta mot våra kunder inom hälso- och sjukvård. Här kräver vi en bakgrund inom hälso- och sjukvårdssektorn.

Det blir ditt ansvar att genomföra revisioner självständigt eller i team och vårda relationerna med våra befintliga kunder.

Meriterande är om du har erfarenhet av certifiering, oberoende granskning och/eller som revisor/inspektör sedan tidigare.

Vi erbjuder ett stimulerande arbete för dig som brinner för mötet med kund med ständig utveckling i ett företag med trevliga kollegor och mycket vilja, hög flexibilitet och kort beslutsvägar. Vi bryr oss om våra anställda och våra underleverantörer och anstränger oss för att du ska trivas hos oss.

Krav:

Körkort B samt goda språkkunskaper i svenska och engelska.

Qvalify erbjuder:

Underleverantörsavtal

Kontinuerlig utbildning genom våra kalibreringar

Sista ansökningsdag: 2016-05-05

Vi tar emot ansökan via e-post:

carina.bjorsell@qvalify.se

För ytterligare information kontakta:

Carina Björsell / Produktionschef 036-336 00 04

P-O Winberg / Teknisk chef 036-336 00 03

Qvalify i korthet

Qvalify AB är ett svenskt oberoende certifieringsorgan för ledningssystem, bland annat inom områdena kvalitet, miljö och arbetsmiljö. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 och AFS 2001 är exempel på standarder enligt vilka Qvalify utför certifiering. Vi är också verksamma inom oberoende granskning och kompetensutveckling.

Qvalify har huvudkontor i Jönköping med filialer i Stockholm och Göteborg. Företaget grundades 1992 som ett affärsdrivande aktiebolag av Svenska Förbundet för Kvalitet, en ideell förening som arbetar med kvalitet och miljö inom näringsliv och förvaltning i Sverige. Qvalifys omsättning under 2015 var omkring 33 mkr.

• inspektioner
  • internrevision