Ramirent deltar på Entreprenad Live 12–14 september i Kågeröd, Skåne

Ramirent deltar på Entreprenad Live 12–14 september i Kågeröd, Skåne

Ramirents väg- och trafikavdelning finns på plats och berättar om våra tjänster och egenutvecklade TA-system: SafeZone och SafePass. Förutom att träffa oss på Ramirent, kommer du bland annat kunna provköra maskiner och lyssna på intressanta seminarier. Mässan är mycket uppskattad och ett utmärkt tillfälle att utbyta erfarenheter och knyta nya kontakter med andra i branschen. Entré, seminarier och parkering är kostnadsfritt för alla besökare.

Vi ses i monter 923!

Mässans öppettider:
Torsdag 12 september: 10.00 – 17.00
Fredag 13 september: 09.00 – 16.00
Lördag 14 september: 09.00 – 15.00

Plats: Motorbanan Ring Knutstorp, Knutstorpsvägen 268 05 Kågeröd, Skåne.

Praktisk information och registrering hittar du här: https://www.entreprenadlive.se/fb15-praktiskt-for-dig-som-besokare/

Filip Gällnäs

Presskontakt Kommunikatör +46 31- 57 84 22