Chunky Highlights kommer i tre nyanser färger, som Clip-on set och Tape, i rakt och vågigt hår

Rapunzel of Sweden lanserar Chunky Highlights: En modern twist på 90-tals trenden

Rapunzel of Sweden, en pionjär inom e-handel och Do It Yourself (DIY) hårförlängningar sedan 2007, är stolta att presentera lanseringen av Chunky Highlights, vilket återför den älskade 90-tals trenden med en modern touch.

Under 15 år har Rapunzel of Sweden varit ledande inom att erbjuda högkvalitativa hårförlängningar online och har gjort lyxprodukter tillgängliga för en bredare publik. DIY-konceptet har varit avgörande för företagets framgång, och nu tar de nästa steg genom att introducera Chunky Highlights för att erbjuda kunder långt och vackert hår till alla.

Chunky Highlights är djärva kontrasterande ljusstråk som är designade för att skapa djup och dimension. Chunky Highlights från Rapunzel of Sweden möjliggör den trendiga looken utan att använda skadliga kemikalier på det naturliga håret, genom att istället skapa looken med hårförlängningar. Chunky Highlights finns tillgänglig i tre färger, inklusive Multi-Colored Hair/Color Blocking.

Generation Z gör stående ovationer när Chunky Highlight återkommer som trend, men även 2000-talets största artister såsom Lindsay Lohan, Avril Lavigne, och Jennifer Lopez syns med kontrasterade slingor i håret.

"Genom att väva in ljusa och kontrasterande, mörka färger i ganska tjock slingor, skapar Chunky Highlights en effekt som ramar in ansiktet och är mycket trendig," säger Isabella Slater, Produktutvecklare på Rapunzel of Sweden. "Dessutom kan Chunky Highlights skapa illusionen av fylligare hår, nästan som contouring för ansiktet, genom sina kontraster och genom att använda extensions".

För mer information om Chunky Highlights och Rapunzel of Swedens produkter, besök: rapunzelofsweden.com

Kontaktinformation:
Annica Rantala, VD