Rapunzel of Sweden lanserar Pro Tape Extensions.

Rapunzel of Sweden stärker kollektionen med tejplöshår – lanserar Pro Tape Extensions

Rapunzel of Sweden har fortsatt fokus framåt med att bygga konkurrenskraftigt, attraktivt och spännande sortiment 2020. Nu utökar löshårsaktören sitt sortiment – för tredje gången bara i år. Rapunzel of Sweden lanserar Pro Tape Extensions.

Pro Tape Extensions är den senaste innovationen inom tejplöshår och är löshår med hårtäckta fästen. Det ger ett sömlöst resultat och maximal komfort med fästen som verkligen smälter in i det naturliga håret. Pro Tape har utvecklats i samarbete med Rapunzels produktutvecklingsteam och några av Sveriges främsta löshårsexperter.

– Vi har alltid höga krav på våra produkter. Med Pro Tape ville vi ta fram en premiumprodukt för kunden som ställer extra höga krav på kvalitet och slutresultat och som vet vad den vill ha! Under processen har vi involverat de som jobbar med våra produkter varje dag och som har särskild inblick i kundernas behov, nämligen våra frisörer, säger Peter Wahlström, Inköpschef på Rapunzel of Sweden.

Pro Tape är även utvecklad för att enkelt kunna kombineras med övriga tejplöshår eller fästas vid behov på mer exponerade områden på sidorna eller längst upp på hjässan.

– Det nya tillskottet i Rapunzel of Swedens kollektion innebär en komplett serie av tejplöshår. Pro Tape är en efterlängtad produkt som vi är mycket stolta över, säger Peter Wahlström.

Pro Tape Extensions består av löshår i högsta kvalitet och släpps i Rapunzel of Swedens 19 mest populära nyanser. Produkten lanseras den 4 november 2020 och finns att beställa på rapunzelofsweden.com samt i Rapunzel of Swedens egna konceptsalonger.

Rapunzelof Sweden | Tove Virding, marknad- och kommunikationschef | 070-198 22 56