Stockholm International Horse Show redan över förväntan

Redan innan lördagens mässa har släppt ut sina sista besökare så får vi glada kommentarer från Rebel´s of Swedens monter:
- vi har lyckats över förväntan, vi har i dag över 200 inbokade sadelutprovningar. Per Martin Andrén har dessutom goda förhoppningar om fortsättningen.
- Mycket besökare på mässan, och bra besökare med hög kunskap!

Lars kärvestedt (Lasse) har även han god rutin i att stå på mässa, och med ett stort kontaktnät så känner han igen många av besökarna.

- En bra monter och bekanta ansikten gör att monterarbetet blir enklare, och en monter med aktivitet är dessutom lockande för alla som går förbi. Vi har haft många bra dialoger med många besökare. Besökarna var så många så att vi kände oss tvungna att byta till en större monter - så nu står vi i C:19 i stället.

Lasse berättar vidare att under dagen har vi fått förfrågningar från stora ridskolor både i Finland och estland. Förutom flera svenska förstås. Vi kommer att sammaställa och lägga upp en vettig rutt för alla dessa utprovningar, som förmodligen blir under december.

Rebel´s of Sweden meddelar att en utförlig rapport om resultatet från mässan kommer under vecka 49.