Take it easy med BABYZEN

Snart är sommaren här, dags att rulla utan bekymmer. BABYZEN har allt under kontroll.

Nu introduceras två nya färger till BABYZENs färgkarta; Aqua och Toffee! Båda färgerna erbjuds till 0+ och 6+ samt tillbehör.

Förutom detta förstärks BABYZEN's breda utbud av tillbehör med två nyheter: YOYO benstöd och parasoll i alla färger.

Babyzen YOYO lanserades 2012 och har sedan dess blivit omtalad globalt för sin enkla hopfällning och att den ryms på kabinhyllan. I dag är YOYO+ ett komplett resesystem för den mobila familjen som erbjuder fyra vagnar i en; liggvagn, bilvagn, cityvagn och resevagn. Från nyfödd till toddler med en maxvikt på 23 kg med syskonalternativ. YOYO+ är kompakt och mäter endast 52 x 44 x 18 cm i hopfällt läge.

YOYO+ är lätt att förändra efter olika behov, kan bäras som en väska, köras med en hand, tvättas i maskin, är enkel att förvara och får plats där andra vagnar vanligtvis inte får plats! Att träffa vänner på stan, åka taxi eller tunnelbana, flyga till andra sidan av världen; allt blir enklare med YOYO+. Babyzen YOYO+ är officiellt accepterad som handbagage på en rad olika flygbolag, bland annat Air France.

• Design

• barnvagn
  • babyzen

• Skåne

REIREI är leverantör av innovativa barnprodukter med hög design och kvalitet i Skandinavien med varumärken som AeroMoov, AeroSleep, Baby Tula, BABYZEN, BuggyLOVE, Ergobaby, Ubbi, UPPAbaby och Zazu.

För mer information och högupplösta bilder kontakta:
Robin Hjärtström I PR&Marketing robin.h@reirei.se
tel: + 46 730 831 485 växel: +46 13 510 20 -