WW ViktVäktarna väljer Bästa Kompisar

WW ViktVäktarna har funnit en ny bästa kompis i fullservicebyrån Bästa Kompisar. Samarbetet inleds i höst och först ut är årets stora vinterkampanj.

”Den händer mycket på byrån just nu med nya rekryteringar och många nya samarbeten. WW ViktVäktarna är idag ett techbaserat livsstilsbrand med spännande utmaningar och stora möjligheter!”, säger Ola Mohlin, grundare och VD på Bästa Kompisar.

”Vi ser verkligen fram mot samarbetet med Bästa Kompisar. Det vi framför allt föll för är byråns brinnande engagemang för vårt varumärke och deras kompetens i att arbeta integrerat med film och digitalt content. Det kommer innebära en stor fördel att ha all kompetens under samma tak för en snabb och smidig process”, säger Helen Bladh Marketing & Acquisition Manager på WW ViktVäktarna.

Bästa Kompisar är en Malmöbaserad reklambyrå med all strategi, produktion och vision i huset. Här skapas alltifrån annonser, trycksaker och webbplatser, till banners, tv- och radioreklam, webbfilmer och foto.

Bästa Kompisar grundades 2008 i Malmö, och i Malmö har vi stannat. Det som har förändrats är antalet kompisar. Vi var tre som började. Idag är vi 18. Det innebär att 18 kreativt begåvade yrkesprofessionella samlas i våra lokaler på Södra Tullgatan 3, varje dag. Alla skiljer sig i talang och specialområde, men förenas i kreativitet och passion. Med högt i tak, både socialt och kreativt, skapar vi en miljö som gör att vi dessutom kan kalla oss mer än bara kollegor. Och samma relation ämnar vi bygga med våra kunder, här är vi kompisar, oftast de bästa.

Presskontakt:

Ola Mohlin ola@bastakompisar.se +46 (0)705 127 327

Helen Bladh helen.bladh@viktvaktarna.se  +46 (0)701-48 67 00

• Företagsinformation

• reklamfilm
  • wwviktväktarna
  • reklambyrå
  • bästakompisar
  • viktväktarna
  • kommunikation

Allt går snabbare. Inte minst sättet vi kommunicerar på, vilket gör att tid är viktigare än någonsin. Tiden måste spenderas effektivt. Därför har Bästa Kompisar fokus på just effektivitet. Vi tror på den samlade kraften i att ha allt samlat på ett ställe. Inga långa beslutsvägar och inget krångel med underleverantörer – utan kompetens, idé, strategi, produktion och analys som samverkar under ett och samma tak, utan att kostsam tid går till spillo. Till exempel: här har vi samlat alla våra Bästa Kompisar på ett och samma ställe, så ni enkelt och effektivt kan komma i kontakt med precis vem ni vill.

Ola Mohlin

Presskontakt VD / Ägare +46 705 127 327