Remarket ser dagens ljus!

Under April börjar vårt företag ta form. Vi rekryterar de fem som utgör grunden för Remarket och sätter de första formerna för vårt tjänsteutbud. Vår arbetsplats är visserligen Internet men vår fysiska närvaro är på kontor i Borås och Stockholm och givetvis även hos våra kunder.

I Remarkets Team ingår nu:

Peter Eriksson - Styrelseordförande
Bakgrund: Koncernchef, Försäljningsdirektör Getupdated 2 år, Försäljningschef Microsoft 7 år
Mikael Haraldsson - VD
Bakgrund: Regionchef respektive Försäljningschef Getupdated Väst 4 år, Försäljningschef Residence Superieur 3 år
Fredrik Nättorp - Produktchef Sökordsannonsering & SMB lösningar
Bakgrund: Leveransansvarig Migroup, Produktchef Getupdated 6 år, Grundare 7 Hill Media 2 år
Henrik Carlsson - Försäljningschef
Bakgrund: Toppsäljare Getupdated 6 år, Försäljare Fortus 2 år
Christian Silow - Produktchef Enterpriselösningar
Bakgrund: Enterprisetekniker SEO Getupdated 6 år, Webbutvecklare Upright Communications 3 år

I vårt initiala tjänsteutbud återfinns Sökmotoroptimering för både små och stora företag, sökordsannonsering, analys och även enklare webbnärvaro baserad på Wordpress. Självklart är vi medvetna om den hårda konkurrens som finns i vår bransch men vill genom att knyta oss närmare våra kunders affärsmål möjliggöra en konkurrenskraftig leverans. Kort kan man beskriva det med - når våra kunder sina mål når vi vårt mål.

• Webbmedia

• internetmarknadsföring
  • sökordsannonsering
  • webbanalys
  • onlinemarknadsföring

Remarket levererar konsulttjänster och produkter inom områdena Internetmarknadsföring och Internetnärvaro. Vi åstadkommer trafikgenerering för att hjälpa företag sprida information eller i  försäljningsdrivande syfte. Dessutom utför vi analyser samt skapar webbnärvaro som behövs som bas för tjänsterna. Vidare arbetar vi med rådgivning i samband med inköp av internetmarknadsföring, detta för att ge våra kunder möjlighet till goda medieinköp i enlighet med deras mål och utvärdering av dessa samt måluppfyllnaden.
Besök oss gärna: Remarket Online Nordic AB