Vi fortsätter vår resa tillsammans med IF Elfsborg

Vi fortsätter vår resa tillsammans med IF Elfsborg

Sedan 2005 har RO-Gruppen varit en stolt partner till IF Elfsborg och tog klivet upp som huvudpartner 2020. Idag är vi glada att meddela att vi förlänger vårt samarbete i ytterligare två år.

"Vårt samarbete med Elfsborg har varit mycket givande och denna förlängning symboliserar inte bara vårt långsiktiga engagemang för lokal sport, utan även vår gemensamma drivkraft att bidra i de samhällsprojekt som klubben är involverad i," säger Andreas Jaldevik, vice koncernchef på RO-Gruppen.

Stefan Andreasson, klubbchef för IF Elfsborg, ser partnerskapet som en viktig del i klubbens fortsatta utveckling. "RO-Gruppen är en engagerad partner som aktivt bidrar till vårt samhällsengagemang 'Vi Tillsammans'. Vi delar samma värderingar och strävar gemensamt efter att inte bara nå sportsliga framgångar utan även göra en positiv inverkan på samhället. Båda parterna har högt ställda mål och vi inspirerar varandra att växa, både som klubb och företag," förklarar Stefan Andreasson.

Se intervju med Andreas Jaldevik där han berättar om RO-Gruppen och partnerskapet med IF Elfsborg »