kronBee har till Minicampet i Karlskrona den 11-12 januari 2014 ett samarbete med Blekingeflyg

Till Minicampet i Karlskrona den 11-12 januari, så har vi ett specialpris för er som vill ta sig från Stockholm till Karlskrona (tyvärr har vi enbart platser och specialpris från Stockholm). Vi har ett samarbete med Blekingeflyg och kampanjen gäller endast september ut, för er som planerar att vara med då! Mer info finns på hemsidan, www.kronbee.com

Vi har även ett väldigt bra pris på boende, som ni kan se nedan samt på hemsidan.

Boende: Förslag på boende är Scandic Karlskrona för rabatterat pris, uppge "kronBee" när du bokar Enkelrum inkl. frukostbuffé, pris/rum/natt: 550 SEK. Dubbelrum inkl. frukostbuffé, pris/rum/natt: 650 SEK.

Resa: Blekingeflyg erbjuder rabatt på resa Bromma/Stockholm - Ronneby/Karlskrona tur och retur. Kampanjen gäller bokningar som görs september månad ut! Anger kampanjkoden "kronBee" på bokningssidan.

Följande avgångar finns:

Från Bromma 10 januari: 10:25, 16:15, 18:45

Från Ronneby den 12 januari: 17:30

Robert Kronberg - kronBee

• träningsläger
  • minicamp
  • i karlskrona ab
  • blekingeflyg
  • scandic karlskrona

Under ledning av Robert Kronberg, den svenska rekordhållaren på 110 m häck, och ett kompetent team av tränare och föreläsare som friidrottsprofilerna Mattias Sunneborn, Malin Ewerlöf Krepp, Maria Akraka, Johan Wissman och Christian Olsson, ger vi dig nu chansen att utveckla din träning och ta den till en ny nivå, genom våra tränings/företagsevent och personliga träning.