kronBee Minicamp med inriktning mot friidrott på Bosön/Stockholm den 6-7 april med Robert Kronberg och Mattias Sunneborn!

Ta chansen att kombinera din fritid med det du tycker är allra roligast att göra, nämligen att träna friidrott tillsammans med likasinnade! Några av Sveriges främsta friidrottare genom tiderna tränar dig och delar med sig av sina erfarenheter, exklusivt under denna träningshelg
Till vem vänder sig resan/Minicampet?Vill du effektivisera din träning, utveckla din teknik, öka din motivation och umgås med likasinnade entusiaster. Detta är något för dig som älskar att friidrotta, vill ta steget framåt i din träning och samtidigt ha en kul och inspirerande träningshelg! Du ingår i ett härligt gäng med ett kompetent ledarteam, som kommer att hjälpa dig att utvecklas långsiktigt som friidrottare. Vi fokuserar på sprint/häck, hopp och löpning i träningen. Minicampet på Bosön, är en variant av kronBee TrainingCamp, specialanpassad för veteraner, men passar självklart alla som älskar att träna friidrott.

Pris: 3000:- (i priset ingår ej boende och mat).

Innehåll

För oss är det viktigt att skapa en stark gruppdynamik, så att upplevelsen blir än mera stark, samt att man känner stödet från gruppen under träningarna. Under Minicamp helgen får du med ledning av Robert Kronberg som tillsammans med Mattias Sunneborn, delar med sig av sin mångåriga kunskap inom träning, teknik på dagliga träningspass, seminarier och workshops. Målet för oss är att lära dig utmana dig själv till utveckling, för att du skall kunna få ut maximalt av dina träningspass. Vi visar dig hur du kan utveckla ditt träningsupplägg, förbättra din teknik och utveckla din självmedvetenhet kring dig själv, i din träning. Du får helt enkelt en vecka/helg med allsidig fysisk och mental träning, samt grenspecifik coaching, anpassad för dig som är veteran friidrottare, eller helt enkelt älskar att träna friidrott, och vill ta träningen till en högre nivå.
Häng med på en träningsupplevelse utöver det vanliga tillsammans med ett skönt friidrottsgäng. Vi ser fram emot att ge Dig den kraft, kunskap och motivation Du behöver för att utveckla din träning.

Minicampets innehåll - träning

- Grenspecifik teknikträning (hopp, sprint/häck och löpning)

- En bred övningsbank: Hoppstyrka, sprint/löpning, specifik småmuskelstyrka samt explosivitet)

- Fustra functional training

- Redcord

Minicampets innehåll

- föreläsningar/workshops- Att utvecklas som veteran och motionärs friidrottare - de viktigaste komponenterna (Robert Kronberg och Mattias Sunneborn)

Läs mer, boka och se bilder/ filmer på http://www.kronbee.com/

• mattias sunneborn
  • minicamp
  • veteranfriidrott
  • bosön

Under ledning av Robert Kronberg, den svenska rekordhållaren på 110 m häck, och ett kompetent team av tränare och föreläsare som friidrottsprofilerna Mattias Sunneborn, Malin Ewerlöf Krepp, Maria Akraka och Mustafa Mohamed, ger vi dig nu chansen att utveckla din träning och ta den till en ny nivå, genom våra tränings/företagsevent och personliga träning.