kronBee Minicamp mot motionärer och veteraner - Oslo den 14-15 september med Robert Kronberg och Eric Ringdahl som ledare!

Förra helgen stod kronBee på Nordiska veteranmästerskapen i Moss (Norge) och promotade Minicampet i Oslo den 14-15 september. Detta blir första gången som vi kör ett Minicamp utanför sveriges gränser, en kul utveckling av konceptet säger Robert Kronberg!

kronBee MiniCamp 14-15 september - Oslo Bislett StadionFriidrott Veteran

Veteranfriidrottare och motionärer från hela Norden är välkomna till denna utvecklande, inspirerande och roliga grupptränings helg!

Vil du lære å prestere bedre i friidrett?På kronBee Minicamp vil du som veteran få anledning til å lære effektive treningsmåter innen løping, løpestyrke, sprint, hekk, hopp, styrketrening og coretrening.

INSTRUKTØRER OG FOREDRAGSHOLDERE:

Robert Kronberg - Innehaver av svensk og nordisk rekord på 110 m hekk, EM bronsjemedaljør på 60 m hekk, OL og VM finalist på 110 m hekk. Idag jobbar Robert bl.a. som personlig tränare och med träningsevent.

Eric Ringdahl - Kiropraktor og persolig trener med lang erfaring fra veteran idrett. Eric har et EM gull for veteraner på 60 meter hekk.

Under denne helgen på Bislet vil vi sammen lære deg å trene smart.Vi vil utvikle ditt potensiale gjennom å instruere i teoretiske og praktiske øvelser innen sprint, hekk, hopp og lopning. Vi vil utvikle dine ferdigheter innen coretrening, slyngetrening og styrketrening i treningsstudio.

Pris: 1900 kroner.

Anmälan: http://www.kronbee.com/minicamp/130914-Oslo/index.html

Oppmøte Lørdag 14. september kl.10:00 på Bislett stadion.

Velkommen!

Hilsen Robert og Eric

Anmälningsvillkor: Vid eventuellt sen avanmälan från kronBee MiniCamp, fr o m 3 dagar innan startdatum, blir du betalningsskyldig halva deltagaravgiften, om inte särskilda skäl föreligger. Tidigare än så återgår hela avgiften.

• gruppträning
  • minicamp
  • träningsevent
  • personlig träning
  • veteranfriidrott
  • bislett stadion

Under ledning av Robert Kronberg, den svenska rekordhållaren på 110 m häck, och ett kompetent team av tränare och föreläsare som friidrottsprofilerna Mattias Sunneborn, Malin Ewerlöf Krepp, Maria Akraka och Christian Olsson, ger vi dig nu chansen att utveckla din träning och ta den till en ny nivå, genom våra tränings/företagsevent och personliga träning.