Robert Kronberg startar en träningsgrupp i Göteborg för motionärer och veteranfriidrottare!

Vi siktar på att göra en träning i veckan under sommaren. Vi ses tisdagar kl.17.30 på Slottsskogsvallen i Göteborg och tränar mellan 1-1.5h/gång. Anmälan sker via vår hemsida www.kronbee.com (intresseanmälan, Minicamp fliken) eller via länken nedan. Från första träningen kan man anmäla sig till nästa träningstillfälle på plats! Först till kvarn är det som gäller, då vi inte kan vara hur många som helst! Även veteraner/motionärer utanför Göteborg är givetvis välkomna.

Kostnad: 300:- per träning (inträde till Slottsskogsvallen tillkommer, 40:- per tillfälle).

Vi kommer fokusera på hopp, sprint och löpning, samt alternativ träning. Oavsett vilket fokus och syfte du har med din träning så kommer du få ut väldigt mycket av varje PT tillfälle.

Anmälan: http://www.kronbee.com/contact/register/index.php

Ledare: Robert Kronberg - Svensk rekordhållare på 60 och 110 m häck. "Jag har alltid fått jobba stenhårt för att nå mina mål. Men jag har alltid trott på mig själv och genom en oerhörd vilja och beslutsamhet så har jag bl a sprungit både OS- och VM-final på 110 m häck samt tagit EM-brons på 60 m häck. Känslan när jag har lyckats nå mina mål är bland det bästa jag har upplevt i mitt liv. Det finns inga genvägar till framgång, vill du lyckas med något så måste du jobba hårt för det. Jag vill ge dig verktygen för att utveckla explosiviteten, snabbheten, löpstyrkan och inte minst din inställning och attityd, vilket kommer till stor nytta i alla delar av din träning".

Väl mött tisdagen den 11e juni!

Mvh Robert Kronberg

• veteranfriidrott
  • pt
  • gruppträning
  • slottsskogsvallen
  • personlig träning

Under ledning av Robert Kronberg, den svenska rekordhållaren på 110 m häck, och ett kompetent team av tränare och föreläsare som friidrottsprofilerna Mattias Sunneborn, Malin Ewerlöf Krepp, Maria Akraka och Christian Olsson, ger vi dig nu chansen att utveckla din träning och ta den till en ny nivå, genom våra tränings/företagsevent och personliga träning.