Villa Victoria! Ny limited edition design från Ross!

Villa Victoria! Ny limited edition design från Ross!

Ross limited edition design utökas nu med ännu ett spännande livsrum, Villa Victoria!

Villa Victoria är en mycket generös villa med herrgårdskaraktär som lämpar sig synnerligen väl för den aktiva och sociala familjen. Här samlas man gärna kring högtider, sommar som vinter, eller bara för en improviserad grillkväll med bästa vännerna. De stora sällskapsytorna skapar en härlig inramning och väl tilltagna gästrum gör det lätt att erbjuda gästerna övernattning utan att ge avkall på eget utrymme.

Villan välkomnar med en stramt klassisk entréfasad med flyglar och symmetriskt placerade fönster. I mitten mjuknar huset upp med en cirkulär form som tar emot besökaren och de boende med en bred dubbel entrédörr försedd med sidoljus, pelare och en vacker balkong.

Med sina dryga 310 kvadratmeter boarea är det en av de största modellerna i denna designlinje. Målgruppen är familjen som önskar ett aktivt och generöst boende, företrädesvis i lantligare miljö, men villan fungerar lika fint i ett lite exklusivare stadsnära område.