Ross arkitektur & design förnyar nu sin logo och sin hemsida.

Ross arkitektur & design förnyar nu sin logo och sin hemsida.

Med fokus på användarvänlighet och inspirerande upplevelser sätter Ross nu en ny nivå på sin förnyade hemsida. Information och bildmaterial från aktuella projekt, företagshistoria, inspirationsbibliotek, kontakt etc. allt förpackat på ett smakfullt och lättillgängligt sätt som användaren kan navigera i utan problem.

I samband med förädlingen av hemsidan så har även företagets logo fått en uppdatering som helt stämmer överens med den höga kvalité Ross levererar. "Live in a work of art" finns nu med i varumärket och skapar en helhet i budskapet som skall förmedlas.

Ross kommer även förnya sin atlejé genom att flytta till nyrenoverade lokler i Hertigarnas stall, granne med Drottningholms slott. Allt för att erbjuda sina uppdragsgivare förstklassig service i förstklassig omgivning.

Besök gärna vår nya hemsida här: www.ross.se