Signering av hus!

Signering av hus!

Få ditt hus signerat!

Som ett led i skapandet av unika hem tar nu Arkitekt Pål Rossdet sista steget för att garantera sina kunder kvalité. Som alla äkta konstnärer signerar nu Ross sina verk efter färdigställandet.

Signaturen kommer placeras diskret och smakfullt men ändå tydligt för att visa besökaren att detta är äkta vara.

Kopiering är tyvärr ett mer och mer allmänt fenomen och även husdesign har börjat drabbas av detta. Därför är signeringen ett naturligt steg att ta för oss, säger Pål Ross.

Även invändigt kommer husen att "taggas". Ett konstverk kommer att följa med varje nyproducerat Rosshus. Tidigare studiekollegan från arkitektutbildningen, Jeanette Karsten, numera arkitekt, designer och konstnär har skapat en specialutgåva av sin kända glaskub som skall placeras på en förutbestämd plats i Limited Edition husen. Unique Design serien kommer att föräras ett verk av konstnären Lillebil Bengtson De Rodríguez som arbetar mycket med emaljer.

Det redan höga andrahandsvärdet på Rossvillorna kommer nu ytterligare att förstärkas.

Lev i ett äkta konstverk!