Bode Miller, amerikansk skidlegendar med nya 4-Quattro hybridpjäxan

"Bode Miller-pjäxan" 4-Quattro från SCARPA är här!

I två olika modeller, XT och SL har SCARPA tillsammans med Bode Miller skapat den lättaste hybridpjäxan med Gripwalk-sula på marknaden.

Nyheten är 4-Quattro XT och SL, hybridpjäxor för att täcka alla behov. Skapad för skidåkare som letar efter en all mountain pjäxa som ger hög prestanda, oavsett om du är i eller utanför pisten.

- I was looking for the best possible product to support my new approach to experiencing the mountains on skis, säger Bode Miller om nyheten från SCARPA, vilket sammanfattar hur bra denna pjäxa är.

All Mountain pjäxorna är utrustade med ett speciellt konstruktionssystem som ger en otrolig impulsöverföring och prestanda för användaren.

4-Quattro XT har en Flex på 130, medan SL-modellen har en något lägre Flex på 120. Båda modellerna är tillgängliga i en dammodell med ytterligare lite lägre flex och smalare passform, för att passa alla olika typer av användare som söker en högpresterande All Mountain pjäxa. (Se mer specifikationer via länkarna längst ner).

Läs mer om produkterna via länkarna nedan: