Flera matlådor i en - ECOlunchbox nya Three-in-one

Flera matlådor i en - ECOlunchbox nya Three-in-one

En av ECOlunchbox nyheter heter Three-in-one just av den anledningen att matlådan totalt ger dig tre olika platser att förvara din mat på. Tillverkad av rostfritt stål. Fri från ftalater, BPA och andra hormonstörande ämnen.

Tre-i-ett matlådan är perfekt för två personer eller de gånger man vill hålla matvaror separerade från varandra. Den består av två stora lådor, botten lådan som rymmer 350 ml och övre lådan som rymmer 410 ml. I den ena lådan finns en ECOlunchpod som rymmer 145 ml och är perfekt för små tillbehör som nötter, russin, etc. Den totala volymen som Three-in-One rymmer är då 910 ml. Två justerbara spännen håller ihop hela matlådan.

Tillverkad av rostfritt stål
Eftersom den är tillverkad av rostfritt stål är den helt fri från ftalater, BPA och andra hormonstörande ämnen. Eftersom den inte har några plastdetaljer är den inte 100% läcksäker så det bästa är att inte har för rinnande matvaror i den. Diskmaskinssäker och tillverkad av 100% rostfritt stål (201).

Behöver du inte alla delar? Ta då enbart med översta delen och du har en enkel matlåda med dig. Eller ta enbart med den lilla rektangulära snacksburken.

För mer information, kontakta:
Direkt: 073-500 20 10

Sofia Base, Pressansvarig