Katadyn BeFree vann guld i ISPO Awards

Katadyn BeFree vann guld i ISPO Awards

Under branschmässan ISPO i München vann vattenreningsflaskan BeFree från Katadyn guld i ISPO Awards. BeFree är perfekt att ha med sig utomhus för att inte behöva oroa sig för smutsigt vatten.

Ta det säkra före det osäkra när du är ute och reser eller vandrar: den ultralätta vattenreningsflaskan BeFree från Katadyn lämpar sig för alla utomhusaktiviteter och är samtidigt en pålitlig tillgång till rent dricksvatten. Enkelheten att använda BeFree imponerade också på juryn i ISPO AWARD. BeFree från Katadyn vann ISPO Gold Award i kategorin Outdoortillbehör.

» Läs mer om Katadyn BeFree här!

Mer om ISPO AWARD
Varje år ger ISPO utmärkelser till sport och outdoorprodukter som har det lilla extra med ISPO AWARD. ISPO AWARD har etablerat sig själv som en kvalitetsstämpel inom sportvaruindustrin. Återförsäljare värdesätter det som ett orienteringsverktyg för framtida val av produkter; journalister uppskattar det som en översikt över utestående produktinnovationer ; och konsumenterna uppskattar emot en neutral rekommendation av oberoende experter.

Produktchef 073-500 20 10