Kupilka Gift Box julklappen för outdoorentusiasten

Kupilka Gift Box julklappen för outdoorentusiasten

Kupilka Gift Box är den perfekta julklappen till den miljömedvetne outdoorentusiasten som redan har allt. Presentasken innehåller en kåsa, en tallrik och en tesked. Alla tre perfekta att ta med ut i naturen på äventyr såväl sommar som vinter.

Letar du också efter den perfekta julklappen till personen som redan har allt och dessutom tänker på miljön? Då ber vi dig ta en närmare titt på Kupilka. Kupilka Gift Box innehåller tre fina produkter som är perfekta för utomhusäventyr när hungern slår till.

Vad som ryms i presentasken
I Kupilka Gift Box hittar du Kupilka 21 - en klassisk kåsa som rymmer 2,1 dl vätska. Denna kåsa passar perfekt om du vill njuta av en kopp kaffe eller choklad direkt ute i naturen. Du hittar dessutom Kupilka 14 som är en mindre tallrik med en volym på 1,4 dl. Sist men inte minst får du även med en tesked.

Tillverkade med EKOenergi i Finland
Kupilka 21, Kuplika 14 och teskeden är tillverkade i en komposit med 50 % träfiber och 50 % plast. Blandningen av material ger en stor fördel då detta ger en hårdare och stabilare känsla än enbart plast gör samt att det inte drar åt sig lukt och fläckar som produkter tillverkade i enbart trä kan göra. Både biomaterialet och produkterna tillverkas med användning av EKOenergi i Finland.

För mer information, kontakta:
Michael Carlander, produktchef
Direkt: 073-500 20 10