Bild ovan: Fickkniven Hunter Pro M Alox från Victorinox.

Lyxig och kraftfull fällkniv från Victorinox

Är du en av de som tycker att din fickkniv bör ge en riktigt "Wow"-effekt när du tar upp den ur fickan? Tycker du om extra lyx i vardagen? Då är fickkniven Hunter Pro M Alox något för dig!

Lyxig, sofistikerad och robust

Letar du efter en lyxig, sofistikerad och robust fällkniv som du kan ha nytta av både under jakt-och friluftsaktiviteter såväl som till vardags? Hunter Pro M Alox är fickkniven som har både ett attraktivt utseende och smarta funktioner. Du får fyra smarta verktyg inklusive en smidig krökt klämma med vilken du lätt kan fästa den i vilket klädesplagg du vill. Den snygga räfflade Alox-ytan ger både ett lyxigt och kraftfullt intryck vilket också förstärks genom det fjäderintegrerade hålet och vävda silverparacordhänget. Den starka kniven kan enkelt öppnas med enhandsgrepp och låser i utfällt läge.

Mer om Hunter Pro M Alox

Denna fällkniv är tillverkad i Schweiz har fyra smarta funktioner:

1. Snöre med smakfullt vävt silverparacordhänge
  2. Stort knivblad
  3. Fjäderintegrerat hål
  4. Smart klämma

Höjden är 16 mm, längden 136 och vikten 186 g. CA-priset för Hunter Pro M Alox är 1000 SEK.

Denna fickkniv finns även i röd färg och heter då Hunter Pro Alox red. CA-priset för den röda versionen är 1100 SEK.

Vill du veta mer om denna fickkniv? Besök roswi.se för mer information om produkterna eller kontakta oss via uppgifterna nedan: