Ny högkvalitativ och lyxig friluftskniv från Victorinox

Ny högkvalitativ och lyxig friluftskniv från Victorinox

Letar du efter en tålig, attraktiv och kraftfull friluftskniv med det lilla extra? Då har du kommit rätt. Outdoor Master Mic är en tålig, attraktiv och kraftfull friluftskniv med det lilla extra. Kniven har en full tang-design vilket betyder att bladet är gjort i ett helt stycke stål och därmed gör kniven stark samt stabil att hantera. Kniveggen är av typ Scandi grind som gör eggen symmetrisk och lätt att hantera både för höger-och västerhänta. Det otroligt vackra, bekväma och hårda handtaget är gjort i Micarta.

Två olika utföranden

Outdoor Master Mic L är 220 mm lång, har delvis tandad rygg och kommer med ett eldstål samt Kydex-fodral. Rekommenderat utpris är 2400 SEK.

Outdoor Master Mic S är den mindre versionen som mäter 155 mm i längd och kommer med ett smart Kydex-fodral. Rekommenderat utpris är 1400 SEK.

Båda versionerna av  Outdoor Master Mic finns inom kort hos välsorterade jakt-och friluftsbutiker.

Nyfiken på Outdoor Master Mic från Victorinox? Besök  roswi.se eller kontakta oss direkt: