Nyheter från Lékué

Vårens gröna nyheter från Lékué

Våren står runt hörnet och grönt är en av 2023:s hetaste trender. Med deras högkvalitativa köksprodukter i 100% platinum silikon, presenterar vi Lékués grönfärgade nyheter!

Optimera platsen på bänkskivan med Lékués vackra köksredskap med tillhörande display.

Set med 5 non scratching-redskap för matlagning med sin flexibla spets i 100 % platinasilikon repas inte grytor och kastruller. Essential Cooking Tool Set inkluderar de fem viktigaste och mest använda redskapen i köket: serveringssked, stekspade, hålslev, tång och slev, med en tillhörande display och en stödbricka att placera redskapet på under matlagning.
Platinasilikon tål temperaturer på upp till 220ºC och skaften i PBT är ett styvt och hygieniskt material som tål temperaturer upp till 180°C, vilket innebär att redskapet kan vila på heta ytor som pannans sidor under matlagning.
Ca pris:
700 SEK

Redskapen säljs även separat:
Ca pris
: 125 SEK /ST

Non-scratching redskap med silikon-huvud

3 extra-produkter till bakning och matlagning; Spoon Spatula, Spatula och Brush.
Med en ergonomisk design och huvuden gjorda i Platinum-silikon klarar dessa redskap temperaturer upp till 220ºC utan att skada stekpannor och grytor. Passar även i displayen för Non Scrath-setet med 5 redskap. Skaften i PBT tål temperaturer upp till 180°C. Penseln, slickepotten och skeden säljs styckvis.

Ca utpris: 100 SEK /ST (finns i röd och grön)

Öppna kryddburken, saltkaret och oljeflaskan med en hand!

Med Essential Dressing Collection förenklas matlagningen och kryddningen med ergonomisk och snygg design. Med två olika öppningar på Spice Shaker, för att anpassa mängd. Oil Bottle vinklar du ner mot tallriken för högre flöde, och tillbaka för mindre. Salt Cellar är lufttät och håller saltet torrt, medan den lilla skeden ligger säkert på plats inuti locket.

Ca utpris: Spice Shaker (set om fyra): 225 SEK, Spice Shaker styckpris: 60 SEK, Oil & Vinegar Set: 500 SEK, Oil & Vinegar Bottle styckpris: 275 SEK, Salt Cellar: 300 SEK

Återanvändbara kyl- och fryspåsar

Reusable Silicone Flat Bag Kit är 100% läcksäker. Ett miljövänligt alternativ till traditionella plastbehållare som efter användning, förlorar deras lufttäta och läcksäkra funktioner. Dessa fryspåsar försluts enkelt och är helt platta för jämn fördelning av valfritt innehåll. Diska i diskmaskin efter användning. Perfekt för att frysa biffar och köttfärs, eller till förmarinering.

Ca utpris KIT: 350 SEK
Ca utpris Styckvis: