Väck ävertyrslusten och öva finmotoriken med fickkniven My First Victorinox Children Edition

Lekfulla verktyg är fantastiskt för lärandet utomhus. Ta tillvara på leklusten och äventyraren i ditt barn med My First Victorinox Children Set. De lekfulla och spännande motiven kombinerat med de nio  smarta verktygen i fickkniven går hand i hand med att utforska barnets kreativitet och finmotorik. Fickkniven finns i tre färgglada djurmotiv och kommer med ett vackert matchande band samt målarbok.

Nio spännande verktyg

Fickkniven ger barnet (med en vuxen persons översyn) en möjlighet att öva finmotorik och introducera barnet till kreativt skapande och lärande. My first Victorinox Children edition innehåller följande verktyg:

1. Stort knivblad med rundad spets
2. Flasköppnare
3. Burköppnare
4. Skruvmejsel (5 mm)
5. Kabelskalare
6. Träsåg
7. Nyckelring
8. Tandpetare
9. Pincett.

Flera spännande djurmotiv

Tycker ditt barn om delfiner, kaniner eller kanske papagojor? De tre olika motiven på fickknivarna, matchande band samt målarbok lockar säkerligen fram den kreativa upptäckaren i ditt barn.

Fickkniven är 84 mm lång, 14 mm tjock och väger endast 45 g. Rekommenderat utpris är 500 SEK och du hittar My first Victorinox Children Set hos välsorerade outdoorbutiker inom kort.

Vill du veta mer om detta set? Besök roswi.se eller kontakta oss direkt: